nedelja, 2. september 2001

Strici v belih haljah


Leta 1976 sem  imel  priliko  videti strice v belih haljah, ki nekaj delajo v tisti stekleni sobi v II. nadstropju SDK Ljubljana na Cankarjevi cesti. Seveda mi takrat nič ni bilo jasno kaj oni tam delajo.

Kdaj pa kdaj sem dobil  rumene luknjane trakove in konfete za katere sem šele mnoga leta kasneje ugotovil zakaj so bili v uporabi in zakaj so imeli toliko luknjic. Leta 1990 sem začel delati kot sortirec dokumentov  na SDK Cankarjeva in leta 1993 bil prerazporejen v SROP na obdelavo plačilnega prometa kot operater in imel priliko delati še s ta zadnjim IBM hostom (uff kako smo ga bili veseli !), saj se je  obdelava plačilnega prometa z njim  skrajšala.

Spomin se, da ta host ni bil nov ampak rabljen iz Nemčije (to mi nikoli ni bilo jasno, saj denar  ne bi bil problem za novega…). Ja to so bili (zame) dobri časi, prvo službo sem dobil takoj po vojski, non-stop so bili ob plači neki dodatki, Markovič je naredil en super tečaj marke prosti dinarju pa sem si lahko omislil skoraj novo stoenko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar